With passion for photography and fashion

Model fotografie, Kunst, Modereportages, fotoshoots, portfolio shoots.

maandag 11 januari 2010

Shoot: Glamour

Om gelijk maar wat over onze eerste samenwerking te vertellen. Het begon eigenlijk toen ik (Romy) werd benaderd door capital arts of ik wat glamour foto's had om te exposeren in het Barbizon hotel. Zij regelden daar de exposities, en of ik wat werk voor ze had.

Nou dat had ik eigenlijk niet, ik had wel iets, maar echt glamour had ik nooit gedaan, ik was steeds bang om in de cliches te vallen, en ik wil liever iets uitdagenders doen dan glamour. Toch mezelf er over heen gezet en Jess er bij gehaald. Waarnaar we weken achter elkaar gemeet hebben over de styling, locaties, en modellen. kwamen we er toch vrij makkelijk samen uit. Het moest de jaren 40 uitstraling hebben a la audrey hepburn and mevrouw monroe. maar toch een eigentijdse twist hebben. Of het nu kwam door de styling of de fotografie, er moest iets van ONS in zitten. Persoonlijk denk ik dat het een geslaagde serie is geweest (die helaas door het slechte weer, niet afgemaakt kon worden). Ik weet niet of het geschikt is voor het Barbizon hotel maar tevreden zijn wij wel.

Ik laat het aan mijn partner in crime over, welke foto ze er op post! & hopelijk zien we snel HAAR outfit van de dag.
Slaap lekker. xoxox Romy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten