With passion for photography and fashion

Model fotografie, Kunst, Modereportages, fotoshoots, portfolio shoots.

maandag 18 januari 2010

Cugini-branding

Na mijn opleiding reclame, presentatie en communicatie aan het Nimeto Utrecht ben ik een half jaar aan de slag gegaan als freelance designer, en heb ik onder andere voor Purple Cows Unlimited & formule www gewerkt, 2 mooie bedrijven in de reclame, communicatie, marketing branche. Waar ik voor hun diverse huisstijlen, websites, logo's etc etc heb ontworpen.

Vandaar dat het niet heel verrassend is, dat mijn v ingers jeukte bij het idee dat Cugini dat nog niet had,. dus hup ik heb wat geschetst, gekliederd op papier en binnen 2 daagjes heb ik diverse voorstellen neer gelegt bij mijn partner in crime,. dus ik hoop jullie binnenkort te verrassen met een Cugini website, huisstijl, visite kaartjes, en blogspot in stijl..
(waarschijnlijk deze week nog) xoxo Romy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten